Meditasyon ve Yogayla mutluluğu keşfedin!

Meditasyon ve Yoga Yapmaya Başlamak.


 İlk başlarda sizi ne kadar çekeceğini bilmiyorum ama yapmaya alıştığınız zaman zihnin ve bedenin kontrolünü ele aldığınız ve vücudunuzda ki rahatlamayı hissettiğiniz zaman sürekli hale getirmek istiyorsunuz. Gün içerisinde, yaşadığınız tüm sorunlar düşündüğünüz onlarca şey arasında durup nefes almak ve dinlenmek istiyorsanız mutlaka meditasyon yahut yoga yapmaya başlamalısınız. Bu size büyük bir ayrıcalık ve pozitif bir yaşam kazandıracaktır.

 Meditasyon için gerekli olan tek şey yalnız kalabileceğiniz bir ortam, zihin boşaltıcı müzikler ve lavanta kokusu. Lavanta yağı, mumları ya da tütsüleri ile gevşemenizi hızlandırabilirsiniz. Meditasyon sırasında kendinize şunları tekrarlamayı unutmayın; ‘ KENDİMİ SEVİYORUM, KENDİME GÜVENİYORUM, KENDİMİ AFFEDİYORUM, BENİ ÜZEN HERKESİ AFFEDİYORUM, KENDİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.’ Meditasyon süresini dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz, burada önemli olan kendinizi iyi hissetmeniz. Gözlerinizi kapattığınız andan itibaren arada gülümsemeyi unutmayın, pozitif enerjileri çağırdığınızı size hatırlatmak isterim.

Yoga için ise gerekli esnekliği kazanmak zaman alan bir süreçtir. Bu yüzden yogayı internet üzerinden yardım alarak yapmalısınız, ancak önemli bir detay videoları açıp hemen yapmaya başlamak yerine kendi vücudunuzu tanıyor olmalısınız, onu çok fazla yormadan ve yıpratmadan dikkat ederek yaparsanız eğer gerçek verimi alırsınız.

Bu sırada gün içinde rahatlama ve vücudunuzda ki toksinleri atmak için, bir su bardağına maden suyu içerisine bir yemek kaşığı limon suyu ve elma sirkesi katıp içmenizi tavsiye ederim. Kendinize inanmayı bırakmayın, kendinize inandığınız kadar yaptığınız meditasyon ve yogaya da inanın. İnançsız yaptığınız hiçbir işten verimli bir sonuç beklemeyin. Zihin sizin onu yönettiğiniz kadar var. Kötü düşüncelerin sizi ele geçirmesine müsaade etmeyin, en güçlü haliniz ile odaklanın ve gerçeğin yani kendi benliğinizin peşinden koşun. Bir süre sonra hayatınızı kontrol etmenin verdiği hazzı keşfedecek ve mutlu olduğunuzu göreceksiniz.

 Ruhunuz ve bedeninizin sağlıklı ve güçlü kalması dileği ile.

Bu yayın Konuk Yazar Burcu Yılmaz tarafından yazılmıştır.

Yorumlar