General Mobile Discovery Air Kullanıcı Yorumları

3 aydır Discovery Air kullanıyorum. Bu süre içerisindeki kullanıcı deneyimini olumlu ve olumsuz özelliklerini kullanıcı yorumuyla sizinle paylaşıyorum.

Discovery Air kullanışlı yönleri

1) Arkadaşlar telefonun en iyi özellikle tasarımı eğer saatlerce telefon elinizden düşmüyorsa 98 gr ağırlığında 5.1 mm kalınlığındaki bu telefondan daha iyisi piyasada yok.

2) 8 çekirdekli işlemcisi 1  GB RAM ile bu telefon ne yapar derseniz. Aspalt 8'i orta çözünürlükte akıcı oynatır derim.Bu arada Telefonun 2 GB ramli modeli de çıktı.

3) Discovery Air'in telefon çekim gücü ve internet bağlantı hizi da iyi seviyede. Piyasada 1000 TL üstü cihazların çoğundan iyi perforformans sergiliyor bu konuda.

4) Telefonun şarj suresini sorarsanız 2050 mah batarya ile yine iyi bir performans sergiliyor güç tasarrufu moduyla orta ayarda bir kullanım yaparsanız 1 günü rahat çıkartırsınız.

Discovery Air kullanışsız yönleri

1) Tasarım olarak harika olan telefonun alt ve üst bölgelerindeki uzunluk biraz fazla ekrana dahil edilseydi daha kullanışlı olurdu.

2) Telefon ince olduğundan performans gerektiren bir oyun veya uygulama çalıştırdığınızda kameranın olduğu bölümde ısınma meydana geliyor. Telefonu kılıfla kullandığınızda rahatsızlık vermesede ısınma olayı biraz fazla gibi geldi bana.

3) Ön selfie kamerası 5 MP ama fotoğraf kalitesi olarak beni çokta tatmin etmedi fakat görüntülü goruşmelerde bir nebze iyi bir deneyim sunuyor.

4) Telefonun 1 GB ramli modeli yerine kesinlikle 2 GB tercih edin. Ben 1 GB olanı kullanıyorum. Bu güne kadar bir kere kastığına şahit oldum. Ama android işletim sisteminin aşırı RAM tükettiğini var sayarsak 2 GB modeli çok daha uygun olacaktır.

5) General Mobile Discovery air'e lolipop güncelleştirmesini vereceğini duyurmuştu. Lolipop çıktı aylar oldu fakat biz hala güncelleştirme ne zaman gelecek diye soruyorum. Ne yazık ki bu konuda da sınıfta kaldın general Mobile.

Yorumlar