İnternetten para kazanmanın yolları! Altın Bilgiler!

İnternetten para kazanma işi herkese cazip gelir. Benim anlatacağım yöntem hiç bir para yatırmadan gelir elde etmenizi sağlayacak. İnternetten gelir elde etmek bir dükkanınız olduğunu düşündüğünüzde;

Bu dükkan 24 saat açıktır.
Siz uyurken orada birilerinin sizin dükkanınıza sahip çıkması gerekmez.
Kazançlarınızın sınırı yoktur.
Sermaye koymanız gerekmez.

Bu yöntemlerden birincisi klasik sanal pazarlarda dükkan açmaktır. Sanal pazarlar hepsiburada, n11, amazon , trendyol gibi internet siteleridir. İnternetten ürün satmak için bu platformlarda vergi numarası gerekmektedir. Hali hazırda bir dükkanımız varsa ve pazarımızı genişletmek istiyorsak mutlaka bu platformlara üye olunmalıdır. Sanal pazardan nasıl satış yapılır diyorsanız.

buraya tıklayarak n11 e satış sartlarını görebilirsiniz.

İnternetten para kazanma yolları ndan  ikincisi benim de yapmış olduğum gibi bir blog oluşturmaktır. Ben hiç  bir webmaster eğitimi almadım, yazılım konusunda da bir bilgim yok ama blogger ile blog oluşturdum kişisel ihtiyaçlarımı karşılayabilecek kadar gelir sağlıyorum. Blogger ile blog açmak ve yayınlamak oldukça basit bir iş. Yeterki içeriğinizi kaliteli  doldurun. Peki nasıl blog açacağım derseniz buraya tıklayın. Ayrıntılı bir şekilde anlatımı gerçekleştirdim.

Blogunuzu oluşturduktan sonra düzenli olarak özgün içerik girin ve google Adsense ilgili bağlantı sekmesinden programa başvurun.

Bloglar için diğer bir kazanç yöntemide Hürriyet gazetesinin bir projesi olan Bumerang reklamlarıdır. Bumerang makale ve görsel reklam modelleriyle gelir elde etmenizi sağlar.

Rankseller bumerang gibi makale şeklinde reklam yayınlamınızı sağlayan ve teklifleri oldukça yüksek olan bir sistemdir.

Youtube önemli bir gelir kapısıdır. Önemli bir kitlenin ilgisine çekebilecek bir video çektiğinizi düşünün. Bu video ile müthiş derecede iyi paralar kazanabilirsiniz. Youtube adsense başvurunuzu hiç bekletmeden yapın.

Sabırlı olun insanlar websitenizi ziyaret etmeye başladıkça sizlerde gelir elde etmeye başlayacaksınız. Evinizin elektiril, su , internet vb. gibi faturalarını  netten kazandığınız paralarla rahatlıkla ödeyebilrsiniz.

Yorumlar