18 Yıl Ders Çalışmak

Ders çalışmak ilköğretimden üniversiteyi bitirene kadar hayatımızın içinde bu süre yaklaşık 18 yıl ne kadar verimli geçirirseniz hayatınızın geri kalan kısmını o kadar iyi yaşıyorsunuz.Konu bu kadar önemli olunca bu işinde esprileri yapmak kaçınılmaz oluyor.Ders çalışmakla ilgili arşivlediğim esprileri sizlerle paylaşıyorum.Sizlerinde bu konuyla ilgili yaratıcı cümleleriniz varsa alttarafta bulunan yorum bölümünden bizimle paylaşabilirsiniz...

Ders çalışmakla ilgili komik, eğlenceli, düşündürücü sözler.

  •  9'a kadar çalışayım bi yarım saat dinlenir 12'ye kadar yardırırım. Sonra sabah 5'te kalkar tekrar ederim. (BÜTÜN GECEYİ BİLGİSAYAR VE TELEVİZYON KARŞISINDA GEÇİRDİ, SABAH 7.30 KALKTI) :))
  •  Evet hocam uyuyakaldım, evet hocam kapısız yerden çıktım, evet hocam komik bişey var ama size söylemicem, evet hocam ben çok biliyorum, evet hocam sınava çalışmadım, evet hocam ödevlerimi yapmadım, evet hocam defterimi unuttum ama kendimi unutmadım. Oh be rahatladım.:)
  • - Ne iş yapıyorsun? - Ders çalışıyorum :)))
  • Ders çalışmak önündeki notlara bakarken farklı konular hakkında hayal kurmaktır.!
  •  Eğer tek bir öğretmen tüm dersleri öğretemiyorsa bir öğrenciden tüm dersleri öğrenmesi nasıl beklenir?
  •  ”Neyse yarın çalışırım” diye bi cümle var ki tüm okul hayatımızı özetliyor.
  •  9'a kadar çalışayım bi yarım saat dinlenir 12'ye kadar yardırırım. Sonra sabah 5'te kalkar tekrar ederim. (BÜTÜN GECEYİ BİLGİSAYAR VE TELEVİZYON KARŞISINDA GEÇİRDİ, SABAH 7.30 KALKTI)

Yorumlar