Şiir Yazmanın - Okumanın Faydaları

              Şiir yazmak ve okumak  oldukça faydalı işler hele ki siz öğrenciyseniz daha da faydalı olacaktır. Sizlerle bu konuyla ilgili bir anımı paylaşmak istiyorum. Lisede eğitim gördüğüm zamanlarda paragraf sorularını çözemezdim ne yaparsam yapayım 2 şık arasında kalır yanlış olanı tercih ederdim bu oldukça kötü bir durumdu benim için çünkü okuduğunu anlama bütün dersler için çok önemli ama paragraf çözmek için olmazsa olmaz bir kuraldır. Aradan geçen biraz zamandan sonra bir de baktım girdiğim deneme sınavlarında paragraf sorularının hepsi doğru üstelik diğer derslerde de kapasitemi artırmıştım bunun bir anda nasıl geliştiğini bende anlamamıştım.Bu süre içerisinde neler yaptığımı biraz düşündüm evet bulmuştum ben şiir yazmaya başlamıştım kesinlikle bunun etkisiydi bu, o günden sonra anladım ki şiir yazmak kişinin anlama kabiliyetini oldukça geliştiriyor şu an üniversite son sınıfta olsam dahi çok zorlu sınavlarıma hazırlanmadan şiir yazarım bu şekilde hafızamı açtığıma anlama kabiliyetimi artırdığıma kesinlikle inanıyorum.Siz bir öğrenci olmasanızda gündelik hayatta bile bunun faydasını göreceksiniz ne dersininiz şiir yazalım mı?

Yorumlar