İnternete Avea jet modem ile bağlanıyorum.

Üniversitenin bitmesiyle birlikte iş hayatı nedeniyle sürekli seyahat etmek zorundayım. Seyahat işin içinde olunca 3g internet zorunlu oluyor, bu konuda benim tercihim avea 5 gb aşımsız 21 Mbit hediye modem ile 12 ay taahhütlü paket oldu. 3g internet de cep telefonu gibi bölgeden bölgeye değişen çekim hızlarına sahip olduğundan daha 21 mps hızıyla internete bağlanamasam da su an beklentilerimi karşılayacak seviyede kullanıyorum.Tabi çekmediği yerlerde oluyor. (Maximum gördüğüm hız 6 Mbit)  Benim kullandığım paketim avantajı ise kotam bittiğinde bir 5 gb ek paketi de 15 tl gibi uygun bir fiyatla alabiliyor olmam. Ayrıca 3g internet almadan önce size bir tavsiye eğer 3g modeminizi sabit veya şehir merkezlerinden uzak bir yerde kullanacaksanız hangi telefon operatörü olursa olsun satın almadan önce bulunduğunuz bölgenin çekim gücünü sormanız problem yaşamamanız açısından son derece önemlidir.

Yorumlar