2013 Ygs Üniversiteye Giriş Sınavı Değerlendirmesi

Merhaba arkadaşlar 2013 ygs sınavında ben sayısalcı olarak girdim. Sınavın genel değerlendirmesini manuel medya okurları için yapacağım. Sınavda 160 sorudan 130'unu çözdüm. Fen  bilimlerinde teorik bilgiler ağırlıklıydı  sorular çok fazla matematiksel işlem gerektirmiyordu.Bu bölüm için yaklaşık 42 dk ayırdım Matematik kısmında ise sorular çok zorlayıcı değildi.Bu bölüme 50 dk süre ayırdım.Sayısalcı olduğumdan sözel bölümdeki coğrafya benim için zorlayıcıydı.Türkçe sorularında uzun paragraflar da beni uğraştırdı, bu bölümede yaklaşık 50 dk ayırdım. Bu yıl ilk defa  YGS'de çıkan din kültürü soruları kolaydı ve yorum gücüne dayalıydı. Tarih soruları dershanelerde girdiğim deneme sınavlarına göre kolaydı. Sınavın genel değerlendirmesi benim için orta seviyenin biraz üzerindeydi. Sizlerde 2013 YGS sınav değerlendirmenizi alt tarafta bulunan facebook veya google yorum kutularını kullanarak bizimle paylaşabilirsiniz.Umarız bu sınav için yapılan uğraşlar boşa gitmez ve geleceğimiz için 2013 YGS sınavı iyi bir başlangıç olur.
Ygs sınav sonuçları açıklandı 8bin kişi 0 çekti sonuçlara ulaşmak için linke tıklayın

https://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1390

Yorumlar