Gözlük veya Lens Kullanımı

Merhaba Arkadaslar 9 senedir bende göz problemi çekmekteyim.4 sene gözlük kullandım ve geriye kalan 4 sene ise lensle geçirdim.Gözlük kullanmak pek içime sinmediği için lens kullanmayı tercih ettim.Simdi biraz lens kullanma sürecimden sizlere bahsedeyim.Lenslri ilk taktığımda daha doğrusu ben değilde gözlükçüde çalışan biri taktığında inanılmaz farklı gelmişti artık gözlük yoktu hayatımda ama işin arka planında lens çıkarıp takmak vardı her gün lens takmaya çalıştığım ilk günlerde oldukça zorlandım lens elime yapışıyor gözüme oturmuyordu bi kaç gün gözlükçüdeki malum arkadaştan yardım alarak öğrendim ve zaman geçtikçe anlıyordumki lensle uğraşmak zor bir işti hijyene dikkat etmek her gün losyona bırakmak sabah takmak geçe çıkartmak gerçekten zordu.Ayrıca biraz ihmalede hiç gelmiyordu bi kaç sefer gece lensle yatmak zorunda kaldığımda sabah kalktığımda gözlerimdeki kızarıklık ürkütücüydü size tavsiyem lens ile uğraşmayı göze alabiliyorsanız tabikide lens ama ben uğraşamam diyorsanız gözlükle devam etmenizi öneririm çünkü eğer genç biriyseniz malum sosyal hayatınızda lensle uğraşmak pek iç açıcı olmuyor ve bir süre sonra lensten rahatsız olmaya başlıyorsunuz.Bu yüzden ben sadece evden çıkarken lens kullanıyorum evde olduğum zamanlar gözlüklerimi takıyorum.Doktorumun söylediğine göre bu yöntem gözün hava alması için iyi bir fırsatmış iyi günler sağlıkla kalın....

Yorumlar